Detaljer

Udvikling af ny back-end platform

Udvikling af ny back-end platform
  • Kunde: Lauritz.com
  • Kategorier: Softwareudvikling
  • Teknologier: C#, MSSQL, Entity Framework, ASP.NET Web API (REST)

Opgaven

I forbindelse med udvikling af et nyt mobilt website, havde Lauritz.com behov for at få udviklet en ny platform til deres back-end. Deres gamle platform var tung at vedligeholde og videreudvikle og havde yderligere performanceproblemer ved spidsbelastninger. Løsningen blev en ny arkitektur baseret på mikro-services, dvs. en række REST API'er som hver udførte mindre velafgrænsede opgaver, men til gengæld var meget hurtig.

Vi henvendte os til Jannik fra NHL Data, som vi i forvejen havde gode erfaringer med, og spurgte om han kunne assistere til udviklingen af den nye platform. Helt specifikt fik han ansvarsområdet for at udvikle en mikro-service, der kunne tage imod transaktionelle beskeder og sende dem videre til vores CRM system Oracle Responsys Interact. Løsningen blev en utrolig robust service, baseret på en kø-struktur, hvilket gør at beskeder aldrig går tabt. Samtidig er arkitekturen let og implementeringen af nye beskeder er hurtig og nem.
Christian Braad, CIO/IT-direktør, Lauritz.com
Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Jannik siden september 2014. Jannik og jeg har bl.a. arbejdet tæt sammen om data integration med Oracle Responsys Interact ifm. nye transaktionelle mails (velkomst, online vurderinger mv.), men også krydset spor i flere andre projekter, hvor Marketing og IT Udvikling har samarbejdet.

Jannik er en knivskarp programmør, der løbende involverer dig som kravstiller, stiller de relevante spørgsmål og har en forrygende (men ikke irriterende) fornemmelse for djævlen i detaljen i såvel kode som layout og tilhørende tekster. Jannnik arbejder effektivt, målrettet og holder, hvad han lover. Du har altid en sikker fornemmelse af, at det som er aftalt bliver leveret til tiden og med professionalisme og omhu. Jannik kaster sig også gerne over de komplicerede (haste)-opgaver, når det kræves.

Derudover er Jannik en behagelig og humørfyldt person, og jeg sender de bedste anbefalinger i Janniks videre færd.
Klaus B. Johansen, Customer Experience Manager, Lauritz.com

Partner logos

Copyright © NHL Data ApS - Alle priser er angivet i DKK uden moms

Genveje